دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : رشید رفیعی , تنظیم ، میکس و مستر : شاهین متولی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری :

کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

ای تو مهربون تر از خواب من شبا دلم میگیره

جایه امنی تویه دستات واسه من همیشه داری

مثله کوهم وقتی که تو سر رو شونه هام میذاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری

♫♫♫♫♫♫

کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

ای تو مهربون تر از خواب من شبا دلم میگیره

جایه امنی تویه دستات واسه من همیشه داری

مثله کوهم وقتی که تو سر رو شونه هام میذاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ تو از من سیری, دانلود آهنگ تو از من سیری از محمدرضا هدایتی, دانلود آهنگ تو از من سیری با صدای محمدرضا هدایتی, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی, دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی تو از من سیری, متن آهنگ تو از من سیری محمدرضا هدایتی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد